sâmbătă, 30 octombrie 2010

Halloween, Luminaţie şi început de noiembrie .



După o zi frumoasă de toamnă, cu mult soare, acum cerul e roz ! Ce frumos arată :)
Noutăţile sunt acelea că azi şi mâine sunt zilele dedicate celor plecaţi dintre noi ( din fericire, am doar străbunici care au murit ). Voi merge doar la vecina care a murit în iunie, din cauza cancerului. O să aprind câteva lumânări şi voi spune o rugăciune. Mi-e aşa dor de ea ! E şi Halloween-ul ! Am atâtea amintiri faine de când eram mică cu sărbătoarea asta :)). Aveam vreo 12 ani, când mergeam cu fratele meu pe la geamurile vecinilor cu dovleci să îi speriem cică :)) Eram atât de bucuroşi când străbunica se speria şi începea să urle ( e clar că se prefăcea :)) ) . Mâine e şi ultima zi din această lună. Iar 1 noiembrie aduce ziua de naştere a Carinei, împlineşte 16 ani ! Îi spun La mulţi ani cu ocazia asta :)
Iar pe la şcoală e bine . Am luat primele note, un 10 şi un 9 la română, un 10 la istorie şi geografie . Acestea fiind spuse, închei aici :D
O toamnă cât mai faină prieteni ! >:D<

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu