duminică, 23 ianuarie 2011

Prea ocupată!


Dadaaa, prea ocupată să scriu câte ceva pe blog ... am cam întârziat cu noutăţile :)
O noutate foarte faină e că ningeee! După 2 săptămâni de vreme prea urâtă şi ploioasă, iarna şi-a intrat din nou în drepturi! Numai bineee, pentru că de acum încolo am o activitate în plus( saniaaaa) :))
E ultima săptămână din primul semestru al acestui an şcolar ... Lumea pe la liceu e stresată cu notele, lumea fiind profesorii, pentru că îşi dau seama pe ultima sută de metri că elevii lor nu au destule note pentru a le încheia media, şi uite aşa, zilele acestea multă lume învaţă câte ceva pentru a obţine vreo 2-3 note.. E şi cazul meu :)) eu învăţ pentru forme, română, armonie şi engleză ... Vreau să scap şi de mediile astea, vreau să-mi aflu media ( sper să ajungă pe la 9,70 :D )
O altă ştire foarte faină e aceea că sâmbătă corul Recreart va avea concert cu Mircea Rusu ( cine nu-l ştie, îi spun doar atât: Iarba verde de acasă, Să mă rătăcesc prin lume nu mă lasă ) :)) Sper să avem succes! :)
Mâine e 24 ianuarie, Unirea Principatelor Române, iar pe data de 25, Larisa, verişoara mea îşi sărbătoreşte ziua de naştere! La mulţi ani Lari! >:D<
Acestea fiind spuse, ne auzim data viitoare!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu