luni, 11 iulie 2011

Tristete si bucurie!

A trecut si 8 iulie, ziua mea de nastere, dar nu a fost exact ce mi-am dorit in aceea zi! :)
M-am trezit singura acasa ( familia era plecata in oras), am auzit zgomote pe drum, vecini speriati, si dintr-o data am vazut doua ambulante la vecinul in curte. Medicii tocmai spusesera ca a facut atac celebral si ca nu se mai poate face nimic pentru el. Am inceput sa plang! Cu o zi inainte vorbisem cu el si parea bine ... m-a socat faptul cum un om poate sa moara intr-o clipa, ieri e aici pe pamant, si maine e in pamant! :(
El era sotul vecinei care a murit acum un an de cancer :) Bunicul mi-a povestit caci cu o saptamana inainte vecinul i-a spus ca i-a facut cerere de aprobare la sotia sa ( el a presimtit in mod sigur ca va pleca de pe lumea aceasta, si uite ca cererea i-a fost aprobata)! Acum s-au reintalnit si se vor odihni in pace amandoi! :)
Niciodata nu o sa uit ca el a murit de ziua mea :( Imi va fi dor de el, de ea, de ei, de vecinii de mai sus, imi va fi greu sa trec pe langa casa lor si sa vad ca nimeni nu ma va mai saluta niciodata!
Aceasta a fost partea trista ...
Partea cu bucuria a fost ca am avut parte de un majorat superb, cu multe flori minunate, cu cadouri foarte faine, dar mai ales cu prieteni extraordinari! :) Ne-am distrat pe cinste, am facut poze, am dansat, am mancat si uite asa, am ajuns majora, la o varsta care presupune inceperea resposabilitatii :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu