sâmbătă, 3 martie 2012

Martie ...

Am întârziat cam mult cu o nouă postare, dar uite că seara de 3 martie îmi aduce puţină inspiraţie! Mi-e deja teamă să vorbesc despre timp, deoarece din nou nu pot să cred că au trecut două luni din anul ăsta ... Mai sunt doar 3 luni până la BAC? AUCI!
Aştept cu nerăbdare zilele călduroase, dar nu apropierea stresului pentru ceea ce se va întâmpla în curând în viaţa mea! Aştept să mă îndepărtez cât mai repede de viaţa ce o am acum şi aici, vreau să cunosc alţi oameni, deoarece de la un timp încoace încep să mă cam satur de unii oameni. Atâta superioritate şi fală simt în jurul meu, încât încep să devin sătulă de ceea ce mă înconjoară ... Aş vrea să am un loc numai al meu, unde să fie mereu fericire şi niciun sentiment de răutate ...

2 comentarii:

  1. Da, intr-adevar e greu sa locuiesti intre oameni, mai ales "prieteni" ajungi sa iti dai seama ca nu te mai ajuta, nu te mai inteleg, uneori e mai bine sa stai cu oile pe camp decat sa stai cu oamenii, iti dai seama ca intre ei nu-ti mai gasesti linistea, fiecare cu problemele lor, de parca doar ei au probleme, nu mai e ca altadata sa se ajute intre ei, nu stiu cum sa faca sa iasa doar ei bine, apoi ceilalti sa se descurce cum pot. Locul acela plin de fericire, cum spui tu, trebuie sa ni-l facem noi singuri, altfel nu cred ca vom reusi vreodata sa il gasim.

    RăspundețiȘtergere