sâmbătă, 2 ianuarie 2010

2010 ?

Cum zice şi Paula Seling ... A mai trecut un an ! Să ne bucurăm că Dumnezeu ne iubeşte şi am mai trecut un an cu bine ! Să-I mulţumim pentru dragostea Lui, pentru ajutorul Lui :) 

Şi acum să povestesc în câteva cuvinte cum am petrecut trecerea dintre ani :D ... O seară frumoasă alături de prieteni, distracţie, dans, etc :) Mă bucur atât de mult că am prieteni adevăraţi care ţin la mine ! Vă iubesc Diana, Carina şi alţii :)

1 ianuarie 2010. Ziua din anul nou a început cu un pupic de la tati meu, spunându-mi La mulţi ani Meury, Meury fiind porecla lui preferată de la Maria :)) . Apoi am mers cu familia la biserică ! Ţin să spun că am plâns pentru prima oară în biserică :) M-am gândit la atâtea lucruri care mi s-au întâmplat în anul ce a trecut, câte lucruri bune, şi în acelaşi timp şi rele :)  Cât de mult m-a schimbat Dumnezeu ! Cât de mult depind de El ! Îţi mulţumesc că mă iubeşti ! :)

Şi cam atât :) sper ca aceste cuvinte să vă ajungă la suflet :)

2 comentarii:

  1. Maria.. ma crezi sau nu.. acuma plang. ii o chestie acolo, ce ai scris, pt care mi-o dat lacrimile..mai ales ca in seara asta s-o intamplat ceva legat de chesti aia :P

    RăspundețiȘtergere