marți, 29 decembrie 2009

Carina !



Trebuie să scriu despre tine, draga mea Carina ! Cine e Carina, pentru cine nu ştie . . . E o prietenă în care poţi să ai atâta încredere ! Cu ea mi-am petrecut copilăria, o consider o soră care mereu m-a înţeles, mi-a dat sfaturi, mi-a deschis ochii la fiecare prostie pe care o făceam ! Atâtea amintiri cu eaaaa . . . pfff :)) demult eram două fetiţe fără cap aş putea spune :)) care făceau atâtea prostioare :D daaar, acum ne-am maturizat, şi Dumnezeu ne-a schimbat în bine pe amândouă ! Ce aş mai putea scrie :-? Sunt atâtea de scris, dar  nu îmi găsesc cuvintele :)) Aaaa, normal, că fără certuri, nu ar exista o prietenie :) ... de câte ori nu ne-am certat, iar a doua zi, una dintre noi şi-a cerut scuze si iar ne-am reconciliat :)) Pentru că ne respectăm reciproc, pentru că ne iubim ! Eu cred că o să fie o prietenie care o să ajungă până la bătrâneţe ! :) 

Te iubesc scumpa mea CARINA ! >:D<

5 comentarii:

  1. Si eu te iubesc! Stii cand ai zis ca ce faine sunt mamele noastre ca vorbesc...de toate:)) asa o sa fim si noi mai peste vreo 20 de ani.Adica pfff ce vorbeam noi cand eram mai mici...acum cand ai scris mi-am dat seama ca Domnu ne-o schimbat asa de fain pe amandoua!

    RăspundețiȘtergere
  2. Iooooi ce o să-mi placă peste 20 de ani ! :))
    Adevărat ! Ne-o făcut bune ! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Mariaaaaa

    nu stiam ca ai blog:D
    e foarte frumos, imi place!

    ete na..pana o sa fiti babute mai este:))

    RăspundețiȘtergere
  4. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  5. De curând l-am făcut ! :)
    Mulţumesc ! :*

    RăspundețiȘtergere