luni, 21 iunie 2010

Ceva mai trist . . .




E vacanţă ! Primele zile din această vacanţă au debutat în cel mai rău posibil. Marţi, 15 iunie, vecina mea( îi ziceam surata) a decedat :( . Boala pe care a avut-o(cancer) a luat-o dintre noi mult prea repede. A luptat cu el atât de mult, mult însemnând medicamente, regim, citostatice. A mâncat chiar şi argilă, crezând că va mai prelungi momentul cu câteva luni. Dar, din păcate, nu s-a mai putut face nimic pentru ea ... De aceea, aveţi grijă de sănătatea voastră, nu vă ignoraţi, faceţi-vă controale la medic, pentru că acest cancer se află în noi, doar că la fiecare organism se manifestă şi se dezvoltă altfel. Îmi era foarte dragă, mereu îmi spunea: Mari, ce frumoasă eşti ! Era cea mai bună vecină de pe toată strada şi o admiram enorm de mult pentru tăria ei de a se lupta cu boala ! :) Am plâns mult, am avut ochi umflaţi câteva zile, încercam să nu mă mai gândesc că nu mai e, dar era cam greu. Am avut noroc cu cele două prietene ale mele (Diana şi Carina>:D<) care mi-au făcut zilele mai bune ! Mulţumesc, fete !
Şi bineînţeles am pus şi câteva poze :D . Prima poză am făcut-o înainte să merg la înmormântare, în cea de a doua e Carina(ea m-a ajutat să zâmbesc) iar ultima poză e de acum un an, când vecinei i-a căzut părul, iar soţul ei încerca să-i ridice moralul ! :)
Nu o să vă uit niciodată, sper să mă vegheaţi de Sus :)
Cu dragoste, Mari a dumneavoastră !
De altfel, încerc să mă bucur de vacanţă, mi-e dor de liceu, de dragele mele colege, dar uite că imediat se face iulie, iar august va trece repede, ca de obicei.
Se apropie ziua mea ! :)

2 comentarii: