miercuri, 14 iulie 2010

Iulie .

Eh, a sosit şi ziua mea ! Am 17? Chiar am atâţia ani? :)). Parcă acum zilele de naştere erau pline de copii, aveam coifuri pe cap, primeam atâtea cadouri şi cântam cu bucurie La mulţi ani ! :))
Am primit multe urări, mulţumesc tuturor ! Dar cel mai special cadou l-am primit de la scumpa mea Diana ! Mulţumesc :* şi te iubesc ! >:D<

O veste care m-a cutremurat este aceea că Mădălina Manole nu mai e printre noi ! Eu una, o admiram mult. Când eram mică, vroiam să am semn lângă buze, ca şi ea :)). Era şi ea în zodia rac, era şi ea sensibilă. . . Mi-a plăcut dintotdeauna melodia "Fată dragă nu fi tristă, fiindcă e păcat/Fără lacrimi nu există dor adevărat". Toate piesele ei aveau versuri atât de frumoase, iar vocea ei cea blândă încânta mereu publicul. Păcat că nu ştim preţui adevăratele valori, decât după ce acestea nu mai sunt !
Cât despre felul cum a murit, nu pot spune nimic, doar că orice problemă are rezolvare, nu e cazul să îţi dai sufletul dracului ! Dar ea ştie mai bine de ce a făcut acest gest. Piesa lansată recent - "Marea dragoste" am auzit-o din întâmplare într-o dimineaţă la Neaţa cu Răzvan şi Dani şi m-a impresionat mult :) [ Nu am reuşit să pun video-ul aici :D ] Să cânţi frumos şi îngerilor "Fată dragă" !

3 comentarii:

  1. Eh:">

    Ma bucur ca ti'a placut!:X
    Si eu te iubesc:*!

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi place cum ai scris!:X
    E treabaei de ce s-a sinucis, era destul de matura sa realizeze ce face.
    Dumnezeu sa o ierte, daca poate!

    RăspundețiȘtergere