joi, 23 septembrie 2010

23 seara.







Heeeeeeei. E atât de fain la şcoală ! Zile frumoase de toamnă, cu mult soare, ore noi de muzică cum ar fi contrapunctul, formele şi armonia, piese în tempo la percuţie, pauze petrecute în curte, pe bancă la soare, poveşti, poze. Ce aş putea să-mi mai doresc ? Ştiam eu de ce aşteptam atât de mult şcoala. Încetul cu încetul, se aglomerează şi materia, ceea ce înseamnă că urmează să mă pun pe învăţat, dar nu e asta o problemă :)
Mâine începe multa cunoscută Sărbătoare a Castanelor. În parc e harababură, multe terase, mii de cutii de bere pregătite pentru beţivi, sucuri la preţ dublu, multă mizerie, ţigănime şi aşa mai departe. Nu o să particip decât seara, la concertele celor de la Viţa de Vie, Connect-R etc .
Mâine e 24, ziua tăticului meu care împlineşte 43 de ani, am tătic tânăr ! La multi ani tati >:D< . Te iubeşte Meury ta ! >:D<
Şi ca de obicei, am pozeee ! :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu