joi, 9 septembrie 2010

Sulvaiz şi cer.



Parcă ziceam că scriu luni, dar când e plictiseală, e chef de scris :)) Nu ştiu cum aş vrea să încep, nu am inspiraţie de obicei seara la ore târzii, dar mă strădui să îmi pun capul la contribuţie ( vorba mămicii mele ) . În ultimele două seri, familia mea a stat afară până pe la ora 00, deoarece am făcut sulvaiz ( pentru cei care nu ştiu, aşa se mai numeşte dulceaţa de prune, fiartă într-un cazan mare, pe foc ) . Această dulceaţă trebuie amestecată cu un sistem bine gândit din lemn timp de 12 ore, până se obţine o culoare închisă şi se îngroaşă. Drept să spun, m-am plictisit şi a început să mă doară mâna de la atâta învârtit, aşa că am propus ca fiecare membru al familiei ( suntem 7 în total ) să contribuie la amestecat:)) Bineînţeles că străbunica de 82 de ani nu s-a chinuit să dea de două-trei ori cu mâna, dar lasă, lasă, nu primeşte ea sulvaiz pe pită la sfârşit. Aseară, pe la ora 20, în timp ce amestecam în minunatul sulvaiz, am privit cerul. Era atât de frumos, încât a trebuit să fac nişte poze ! Am studiat cu bunica norii de pe cer, i-am asemănat cu o vază cu flori ... Am stat la poveşti cu tati şi mami, m-am certat cu fratemio ( ca de obicei ), m-a criticat bunicul ... Au fost seri frumoase :)
Cam atât am vrut să spun . Încă 3 zile şi e luni ! Ce e luni ? Şcoalaaa ! >:)
Hug'z !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu