marți, 3 mai 2011

Despre mine pentru tine.


Deşi nu îmi place deloc să mă descriu, am să scriu câteva lucruri scurt şi la obiect despre mine pentru acei care încă nu mă cunosc.
Încep prin a spune că mai presus de toate îmi iubesc familia, pentru că fără părinţii şi bunicii mei nu aş fi ce sunt în momentul de faţă... Am primit o educaţie ca la carte şi niciodată nu o să încetez să le mulţumesc pentru asta :) Prietenii îşi au şi ei locul lor special în inima mea, pentru că şi ei m-au ajutat să fiu o persoană de încredere, sociabilă, care râde mult prea mult( încep să consider a fi un defect), pentru că lucrurile pentru mine deşi sunt uneori grele, încerc să le fac cât mai uşoare...
Acum vine partea cu ce îmi place şi ce nu...
Ca orice om de pe pământul ăsta, îmi place să profit de fiecare zi, fiecare oră, fiecare minut, pentru că niciodată nu ştii când viaţa ta se poate sfârşi :)
Îmi place soarele, îmi place muzica, îmi place şcoala, îmi place socializarea pe internet :)), îmi place să merg la Biserică, îmi place să mănânc multe dulciuri :D, îmi place machiajul, părul lung, îmi plac rochiţele, îmi mai plac şi maşinile ... ar fi multe lucruri pe care aş putea să le enumăr, dar mă opresc aici ...
Ce nu-mi placeee: minciuna! egoismul! invidia! zgârcenia! nepăsarea! şi ar mai fi...
Ce mi-ar plăcea să fac: să conduc maşina şi să zbor cu avionul, să merg în Spania :)

Pauză, pauză, pauză ... o să mai scriu :)

2 comentarii:

  1. Felicitari pentru descriere...mai asteptam sa mai completezi punctele de suspensie :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Dorian! O sa mai scriu cand o sa am vreme ;))

    RăspundețiȘtergere