sâmbătă, 14 mai 2011

Seara de mai.


Privind cu un ochi la Eurovision si cu un ochi la laptop, m-am gandit sa scriu cateva lucruri (muzica ma inspira)!
Noutati ... am scapat de o saptamana grea cu 3 teze (sper ca rezultatele sa fie cat mai bune). Am fost stresata si agitata zi de zi, dar am reusit sa rad la sfarsitul fiecarei zile, datorita lor, prietenii mei :)
Si ca saptamana sa se termine si mai bine, ieri a fost majoratul colegei si prietenei mele dragi, Marcela, unde m-am super distrat cu fetele! A fost un party pe cinste cu mult dans, mult ras si multa durere de picioare (tocurile astea) :)) ... Astept cu nerabadare pozele pe care le voi primi de pe un stick si pe care le voi posta si aici :) Deocamdata am doar o poza mai fainuca ;))
Ma intorc la privitul la televizor. O seara faina!

2 comentarii: