sâmbătă, 17 iulie 2010

Sâmbătă seara.










Încerc să scriu câte ceva. E plictiseală. Mi-e dor de zilele libere, de o ploaie. E atât de cald şi seara. Îmi sunt ude mâinile, îmi alunecă pe tastatură. Câte ceva din săptămâna ce tocmai trece: De luni m-am angajat ! Daaaa ! Mama m-a angajat la cofetărie. Cine nu ştie, mami mea e cofetar :x. Avea nevoie de ajutor, deoarece avea comenzi cam multe, 3 nunţi şi un botez, astea însemnând cam 130 de tăvi + 3 torturi pentru miresele din această sâmbătă :)). Am ajutat-o la diverse treburi: spart de ouă ( cred că am spart vreo 1000 de ouă ), de scos tăvile din cuptor, de spălat robotul şi multe altele :) Mi-a plăcut că am putut să o ajut. Sper să primesc şi câţiva bănuţi generoşi, hehe :D
Pun şi nişte poze cu torturi făcute de mama :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu