joi, 23 decembrie 2010

Crăciun fără zăpadă . . .


Atât de ciudă mi-e ! De ce nu e acoperită uliţa cu mii de fulgi de nea ? Vreau zăpadă pentru mâine seară :( dar, e confirmat ! În ziua de Crăciun va ploua şi vor fii temperaturi cu 15 grade decât cele normale pentru această dată... şi-mi pare atât de rău ! Acum câteva zile a fost aşa frumos afară, căci nu am putut rezista fără să-mi fac o poză cu zăpadaaa !
Mai e puţin şi pregătirile sunt în toi, curăţenia e aproape terminată, bradul îl vom face mâine şi voi pune poze cu el bineînţeles.. Mâine se umblă a colinda, băieţii mici umblă cu Steaua, cei mari cu Viflaimu, obiceiuri faine ce se mai păstrează pe la noi :)
Nu-mi rămâne decât să vă doresc un Crăciun Fericit cu multă sănătate şi fericire. Şi să nu uităm că Iisus a venit pe lume cu un scop, acela de a aduce pentru noi mult bine !

2 comentarii: