vineri, 10 decembrie 2010

Iarnă !

Am ajuns la cea de-a 40-a postare de pe acest blog... sper să ajung la cât mai multe :))
O veste minunată e aceea că aseară a nins ! Fulgi mari de zăpadă, vânt rece, frig ... semne că a venit mult aşteptata iarnă :))
Mai sunt 2 săptămâni de şcoală, 2 săptămâni pline cu concerte de colinde susţinute de Corul Madrigaletto şi Corul Recreart din care fac şi eu parte bineînţeles :) Sper să facem impresie bună pe unde vom merge ...
Mâine e ziua bunicii mele ( cea din partea mamei ), împlineşte o tânără varstă ( 56 de ani ) La mulţi ani ! Te iubesc !
Şiiii, mâine tăiem porcul 8-| Cu ocazia aceasta minunată, eu voi sta toată ziua în casă, voi încerca să nu dau prin bucătărie, pentru că nu-mi place deloc mirosul ăla urât de carne ! Nu-mi plac petele de sânge peste tot ... Nu-mi place tradiţia asta :) Şi nici nu mănânc carne de porc.
Cam atât pentru azi. Vă doresc un week-end fain plin de zăpadă :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu