miercuri, 1 decembrie 2010

Decembrie .


Iată că a sosit şi prima lună de iarnă, de altfel, ultima lună din acest an ... Va trece repede, la fel cum vor trece şi minunatele sărbători. Azi e ziua României, a românilor, a noastră ! La mulţi ani România :) . E şi ziua prietenei mele dragi, Lavi ! La mulţi ani şi ţie >:D<
Am atâtea dorinţe, care aş vrea să mi se îndeplinească în această lună, şi ... vreau SĂ CRED în ele, SĂ VIZEZ la ele.
Prima ar fi aceea de a ninge. Vreau zăpadă, gheţuş, să mă dau cu sania. Vreau ca vacanţa să nu treacă aşa de repede. Vreau un Crăciun plin de iubire ! Vreau, vreau, vreau şi încă mai vreau multe :))
Ştiu că jumătate din dorinţe o să-mi fie îndeplinite, deoarece, cineva acolo sus mă iubeşte şi Îi mulţumesc pentru asta.
Vă doresc zile cât mai frumoase !

2 comentarii: