miercuri, 20 aprilie 2011

Filozofii de seară...

După o zi plină de prăjiturit, cu multă cremă de caramel şi alune, inspiraţia şi-a făcut apariţia! :))
Aseară, înainte să mă pun la somn, mi-au venit următoarele cuvinte în minte pe care le-am notat în telefon ...
De ce spui că îţi place, când defapt nu îţi place? De ce minţi? De ce foloseşti cuvinte de faţadă? De ce încerci mereu să pari cel/a mai important/ă? De ce minţi? Ai putea răspunde la întrebările astea? Îţi spun eu că nu! De ce? Pentru că vei descoperi că ascunzi multe înlăuntrul tău! Destăinu-te cuiva oricând, pentru că zi de zi sufletul tău poartă poveri mari care trebuie lăsate la o parte. Încearcă să-ţi găseşti un prieten care să te asculte, care să te sfătuiască! Încearcă să vezi lumea mai simplă, doar tu şi ea! Lasă pentru câteva minute problemele în urmă şi te vei simţi mai bine! Eu am reuşit să simt asta! Simte şi tu! :)

3 comentarii:

  1. ciao.
    aceste filozofii cum le numesti tu,au o logica a lor,e dificil ca,cineva sa raspunda sincer la aceste intrebari,dar e drept ca sunt niste intrebari foarte bune,mi le-am pus si eu,si am gasit raspunsuri.
    ma bucur ca mai postezi, scrii cuvinte foarte frumoase, sa auzim numai de bine ;) :D o seara fruoasa
    ciao.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mă bucur că ai putut răspunde la ele! :)
    Mersi de incurajări!

    RăspundețiȘtergere
  3. :) a fost chiar un lucru interesant,dar util..(pentru mine)ador persoanele care spun lucruri dulci,dar si lucruri adevarate traite si simtite pe propria piele, in schimb imi pare rau pt persoanele false,cu mare placere,multumesc pentru raspuns :* :)

    RăspundețiȘtergere