sâmbătă, 2 aprilie 2011

Sâmbătă, la o poveste...

Mulţumesc, mulţumesc, mulţumesc! Lor şi Lui!
O nouă lună de primăvară şi-a făcut apariţia cu mult soare şi multă veselie!
Vreau să scriu în câteva cuvinte ceea ce mi s-a întâmplat în doar două zile!
În noaptea de miercuri spre joi am adormit cu fluturi în stomac, gândindu-mă că în ziua următoare va trebui să cânt în faţa unor oameni, pe scena Liceului de Artă, o piesă(Concertino pentru marimbă şi orchestră de Paul Creston), pe care am studiat-o mult şi pe care trebuia să o cânt cât de bine posibil :) ... cu aceleaşi sentimente m-am şi trezit dimineaţa ... umezeală în mâini, gânduri la notele din piesă şi orele s-au apropiat! Audiţia a decurs perfect, fiecare coleg cântând o piesă la care a muncit multe ore pe săptămână, demonstrând publicului şi lui însuşi că are talent şi e demn să fie la Liceul de Artă! Nu vreau să par măreaţă, dar d-na directoare a avut de grijă să ne spună fiecăruia dintre noi că suntem buni şi că suntem clasa cea mai talentată din liceu!
După audiţie, clasa s-a reunit într-o sală unde am mâncat, băut şi distrat :)
Iar ca seara să se termine şi mai frumos, mistica Roxi şi-a invitat cele două mistice (eu şi Marcela) să doarmă la ea :) Au urmat ore pline de râs!
Nu am cum să mulţumesc pentru prietenia pe care fetele astea două mi-o pot dărui :)
Am câştigat două prietene minunate, care zi de zi mă întăresc şi-mi dau puterea de a merge mai departe!
Vineri a fost şi ea o zi drăguţă, deşi mai stresantă ... cumpărat haine pentru Paşti, cumpărat cadou la Amanda(rezultând durere de picioare) şi concert Proconsul cu fetele şi diriga.
Iar azi, o zi de curăţenie şi majoratul Amandei, unde iar m-am distrat cu colegii şi invitaţii ei :)
Am petrecut nişte zile perfecte şi numai atât pot să spun: Mulţumesc!
În următoarea postare voi pune pozele care reflectă ceea ce am spus mai sus :)
Merg la somn, căci mâine e de mers la Biserică :)
Noapte bună!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu