marți, 19 aprilie 2011

O stare...

Se pare că mândria iar invinge, şi mi-e atât de ciudă pentru asta! Observ din ce în ce mai des lucurile astea: dacă am corp fain, mă placi, dacă mă îmbrac puţin mai extravagant mă placi, dacă râd cu zambetul acela măreţ mă placi încă puţin, dacă am şi maşină mă placi şi mai mult, şi tot aşa... De ce nu ştim să preţuim şi interiorul unei persoane? De ce ne uităm la exterior şi ne ghidăm mereu după exterior? De ce oamenii nu văd că mândria nu contează pe lumea asta şi că-i fac mai urâţi pe dinăuntru? De ce nu mai există modestie? Mi-e scârbă de atâta mândrie!

6 comentarii:

  1. Buna Seara !
    eu as avea un mic raspuns la asta,nush daca e asa sau nu,dar parerea mea este ca ne pasa mai mult de ceea ce zic alti decat de ceea ce ne-am dorii cu adevarat,cred eu ... :) felicitari pt post :* ;) succes in continuare ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Salut! :)
    Ai dreptate ... Merci fain!

    RăspundețiȘtergere
  3. :) ma bucur cu adevarat ca mi-ai raspuns la com, eu nu vreau si nu am vrut niciodata ca cineva sa imi dea dreptate,doar de dragul de a o face,dar iti spun sincer ca ma bucur ca esti de aceiasi parere cu mine :D,eu consider ca nu este nevoie de a cunoaste o persoana foarte bine,uneori este de ajuns doar un impuls,doar o privire sau doar o vorba dulce,pentru ai intra cuiva la inima,iar o persoana de treaba cu suflet mare si sensibilitate se cunoaste de la distanta,este deajuns pentru a deschide ochii ;) (parerea mea)... fara prea multe figuri.. vreau sa spun,ca ceea ce ai scris tu sus,este chiar adevarat deoarece asta traim in ziua de azi,pacat,mare pacat... :) SucCes

    RăspundețiȘtergere
  4. Maria, imi pare rau sa recunosc...dar chiar asa e...dar trebuie sa ramanem optimisti si increzatori ca undeva acolo Sus cineva se gandeste la noi si cu siguranta ne-a rezervat El ceva special...si stii de ce nu stim sa apreciem interiorul unei persoane...pentru ca e foarte greu de inteles si tinerii in ziua de azi se rezuma doar la lucruri simple, care nu necesita efortul de a gandi intr-un mod rational:)
    Felicitari penru postare!

    RăspundețiȘtergere