duminică, 27 decembrie 2009

Cine sunt eu ?



O întrebare simplă, dar cu multe răspunsuri ! Sunt multe de spus despre mine, însă cine ştie tot despre mine e Dumnezeu ! El mă cunoaşte cel mai bine :)

Încep prin a spune că mă numesc Maria şi Petrovan :)) dar nimeni nu mă strigă pe numele de familie ;)) . Am 16 ani şi sunt elevă la Liceul de Artă din Baia Mare, la secţia muzică, la percuţie, instrumentul principal şi pianul cel secundar. Cam atât :)

Am hotărât să-mi fac acest blog pentru mine, să fie ca un fel de jurnal cu pagini scrise despre viaţa mea, viaţa mea însemnând El, familia mea şi prietenii mei care mă iubesc !

Un comentariu:

  1. ce frumos ai scris:X...cin esti thu?:X:X esti o prietena minunata:X...:)...o fata deosebita..ku multe calitati...p care unele pers nu l observa..:):)...si sa nu uit talentata...:)...

    :)

    RăspundețiȘtergere