duminică, 27 decembrie 2009

Muzică !


Şi cum spuneam, sunt la Liceul de Artă ! :D Clasa a 10a deja :-s . Atât de repede au trecut anii, parcă acum eram pentru prima dată acolo. Şi da, mai am doi ani, incă atât de puţin :( O să-mi fie tare dor de liceul ăsta, am multe amintiri cu el. Odată cu începerea liceului, am început să-l iubesc mai mult, să-mi placă tot mai mult muzica, şi in special, percuţia :x Puţină lume ştie ce înseamnă percuţie, deci pot să spun în câteva cuvinte că percuţia înseamnă ritm ! Tobe, timpani, tamburină şi alte instrumente . Însă mie îmi place marimbafonuuuuul. În poza de mai sus sunt eu, în sala de percuţie, studiind la marimbafon ( se apropie examenul :P :)) )

Un comentariu:

  1. :X:X:X waii..muzika:x:D...stii cat imi face placere sa stau k tin:Dknd studiezi:D:D...o fata talentata:X:X:X...TE IUBESK draga mea prietena maria>:D<...si-ti doresc tot binele din lume:X....succesc l examen:X

    RăspundețiȘtergere