duminică, 27 decembrie 2009

Crăciun !


Şiiii, este Crăciun ! De două zile, sărbătorim naşterea lui Isus ! :) E aşa de frumoasă această sărbătoare . . . Ar trebui să fim mai buni, să iertăm şi să iubim mult mai mult !

Am primit atât de multe mesaje de la cei dragi, prieteni, profesori, rude ! Am împodobit bradul împreună cu fratele meu Gabi, mi-a făcut o poză, nu foarte reuşită, dar contează că exprimă spiritul Crăciunului :)

Şi dacă e Crăciun, e vremea colindelor ! O voce minunată, Andra, după părerea mea, cea mai bună voce din România, mi-a bucurat inima cu colinda asta tare frumoasă ! :) 

Un comentariu:

  1. Magia sarbatorilor in orice :X:X:X si oriunde dak avem sufletu curat:X si n bucuram de fiecare moment:Xil facem sa fie frumos:)...:)...SARBATORI FERICITE!!!:X...scumpa mea:X...:D ce frumos brad:X

    RăspundețiȘtergere