luni, 28 martie 2011

Luni.





O nouă săptămână, o zi umedă din toate punctele de vedere (şoferii au avut de grijă să mă stropească cu maşinile lor puternice) :)). O zi ciudată cu ore plictisitoare, cu ochi închişi şi nerăbdare de ajunge acasă!
Azi, în drum spre liceu, în minte aveam propoziţia: "me cioca la jente de hoy", care tradus din spaniolă înseamnă: mă enervează oamenii de azi :)) ... nu găsesc un motiv pentru care să fi zis cuvintele astea, cred că a fost de la vreme :)). Apropo de vreme, vreau să apară soarele din nou!
Mă uitam la postările de acum un an şi am început să râd! Am remarcat că am avansat în alegerea cuvintelor potrivite şi asta e numai bine!
Motivul pentru care am scris acuma seara e că am poze noi şi vreau să expun două trei :))
Vizionare faină şi o săptămână cât mai bună vă doresc! :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu