sâmbătă, 12 martie 2011

Am uitat de blog!








Am uitat complet să mai scriu! :)) A trecut o lună de când nu am mai scris şi multe s-au întâmplat de atunci! Numai lucruri bune şi frumoase!
Vreau să încep prin a spune că data de 14 februarie, pe care o displăceam atât de mult s-a transformat în cea mai frumoasă zi din luna februarie! Am primit o întrebare la care răspunsul a fost DA! ( v-oi pune poză şi vă veţi da seama de ce :"> )
La liceu e totul perfect! Orele decurg bine, fără pic de stres, notele îşi fac apariţia, m-am pus pe studiu, pentru că în curând vom avea audiţia clasei, unde sper că voi face impresie bună cu piesa de la marimbafon :)
Primăvara şi-a făcut apariţia azi, 12 martie, cu 15 grăduleţe!
De 8 Martie, XI A a făcut felicitări cu o poză a clasei pe care le-am oferit profesoarelor :) Mamei mele i-am cumpărat o felicitare, unde i-am scris numai cuvinte din suflet şi o cioco! Într-un week-end friguros, colegii au venit la sanie pe dealurile Groşiului, unde ne-am distrat de minune, iar într-o seară faină de joi misticele mele Marcela şi Roxi au dormit la mine, unde iar ne-am distrat de minune! Sunt atât de norocoasă pentru prietenii pe care îi am! Vă mulţumesc!
Azi e o zi obişnită de sâmbătă, cu treabă prin casă, prăjituri şi mâncare pentru ziua de mâine şi puţină plictiseală pe la calculator ... de aceea voi încărca nişte poze, pentru că inspiraţia de scris s-a pierdut! :))
Vizionare faină! Şi o primăvară cât mai frumoasă! >:d<



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu