joi, 24 martie 2011

Inspiraţie.

Observ că am mai multă inspiraţie de scris seara, ideile care-mi vin în minte sunt tot mai complexe şi faine :)
De data aceasta, vreau să abordez subiectul răutate. Mă îngrozeşte acest sentiment, îl remarc din ce în ce mai des la multe persoane şi mi-e ciudă! Schimbaţi-vă fraţilor! Te simţi mai bine dacă faci rău celui care ţi-a făcut şi ţie rău? Dimpotrivă, ar trebui să ierţi, să laşi de la tine, să încerci să-ţi cureţi sufletul, căci el e foarte important! La un moment dat va trebui să dai socoteală pentru toate câte le-ai făcut! Probabil vei crede "uite şi la asta, cât filosofează"! Nu îmi pasă de părerea ta! Asta simt, asta tastez :)
Nu te lăsa pradă răutăţii, încearcă să fii mai bun, încearcă să râzi în fiecare zi, încearcă să vezi viaţa frumoasă, pentru că e chiar frumoasă, deşi câteodată mai are şi întorsăturile ei!
Cam atât ...
Noapte bună!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu